YKS Sonucum. Kaç Bine Girdim?

 


YKS 2021 Sınav Sonucum

    Bildiğiniz gibi geçtiğimiz 26-27 Haziranda ÖSYM Yüksek Öğretim Sınavı (YKS) yaptı. Bu sınav üniversiteye girecekler için çok önemli ve geleceğimizi belirleyecek bir sınavdı. Tabi kötü sonuç alanlar üzülmesin tekrar tekrar sınava hazırlanabilirler. Ayrıca bu sınav dünyanın sonu da değil.

    Bu sınava girmiş, başarılı olmuş ya da olmamış sınava girecek cesareti bulduğunuz için sizi tebrik ederim. Çünkü bu sınav süreci çok stresli ve bunu yönetecek çok fazla insan yok.

Peki ben de sınava girdim mi? 

Evet başlıkta da görebileceğiniz gibi bende sınava girdim. Sonucumu söylemeden önce belirtmeliyim ki geçen sene yapılan sınav ile bir alakası yoktu. Yüz yüze eğitim olduğu dönemde yapılan sınavlarla karşılaştırıldığı zaman bu sınav gerçekten zordu. Covid-19 pandemisi yüzünden eğitimin uzaktan olduğunu da düşünürsek internete ulaşamayan ve hedefi olup çalışamayanların düşünüldüğünü düşünmüyorum.

Ben sayısaldan sınava girdim ve buna göre bir sonuç aldım. 

TYT puanım 375, yerleştirme TYT (Y-TYT) puanın ise 431. Sayısal puanım ise 353, yerleştirme sayısal puanım ise 408. Bu puan ile birlikte başarı sıralamam 36bin oluyor. Burada bakılması gereken nokta puanlar değil sıralamadır. Sınav gereksiz zor olduğu puanlar düşük geldi. Geçen sene ile karşılaştırdığımız zaman bu puanlar ile 50bin - 60bin arasına girilebiliyordu.

Bu sonuçla mezuna kalıp kalmadığımı, yerleştiysem nereye yerleştiğimi ve sınav senemde hangi kaynakları bitirdiğimi diğer yazılarımda paylaşacağım.






    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 Comments:

Yorum Gönder